fbpx

Jeżeli chcemy dołączyć do marki Avon i mieć możliwość sprzedaży ich produktów, to musimy zdawać sobie sprawę z jednej rzeczy. Im więcej tych produktów uda nam się sprzedać, tym większy będziemy mieli zarobek, a więc tym więcej pieniędzy zostanie w naszej kieszeni. Dlatego właśnie warto się przyjrzeć temu, jakie mamy możliwości sprzedaży tych produktów, a następnie zastanowić się, które z nich będą dla nas najlepsze i pozwolą nam osiągnąć naprawdę dobre wyniki.

Spotkania z rodziną i przyjaciółmi

Przede wszystkim warto wykorzystać każde spotkanie w gronie rodziny i przyjaciół, do tego aby zaprezentować najnowszą propozycję marki Avon. Warto mieć wówczas przy sobie kilka katalogów, tak aby każdy spokojnie mógł się zapoznać z ich ofertą, bo wówczas będziemy mieli pewność, że znajdziemy tam coś naprawdę ciekawego. Dodatkowo warto także mieć katalog zawsze gdy jedziemy do pracy, idziemy na uczelnię, bo to właśnie tam mamy szansę zdobyć stałych i lojalnych klientów, którzy będą mieli pewność, że zamówienie u nas mogą składać w dogodny dla nich sposób i w każdej chwili.

Możemy przygotować pokaz makijażu

Jeżeli chcemy zachęcić do zakupu produktów Avon, to zawsze warto zrobić pokaz kosmetyków. Możemy zaprosić znajome i ich znajome do siebie do domu, albo do wynajętej sali. Przygotować pokaz różnych kosmetyków, zaproponować zrobienie makijażu, a następnie przy filiżance kawy podyskutować o tym, co oferuje nam marka Avon i jakie linie kosmetyczne najlepiej będą spełniały oczekiwania poszczególnych uczestników spotkania.

Stoiska w galeriach handlowych

Chcąc mieć pewność, że w jednym czasie będziemy mieli możliwość dotarcia do sporego grona klientów, powinniśmy przygotować profesjonalne stanowisko w galerii handlowej. Będziemy mogli wówczas mieć stolik z plakatami Avon, tak aby już z daleka było wiadomo, kto tutaj stoi. Dodatkowo na takim stanowisku powinno się pojawić kilkanaście katalogów i różnego rodzaju produkty, oferowane przez tą markę. Warto zadbać o to, aby rzeczy, które pojawią się na tym stanowisku, były jak najbardziej zróżnicowane, tak aby każdy mógł znaleźć coś odpowiedniego dla siebie. Należy się także dobrze przygotować do takiego spotkania, tak abyśmy mieli pewność, że w razie czego, bez najmniejszego problemu, będziemy w stanie odpowiedzieć na wszystkie pytania osób, które zdecydują się skorzystać z naszej propozycji. Co ważne, warto dopilnować, aby na naszych katalogach znajdował się numer telefonu do nas, tak aby taka osoba w przyszłości również mogła złożyć u nas zamówienie.

Media społecznościowe i internet

Jeżeli nie czujemy się na tyle pewnie, aby organizować stoiska w miejscach, gdzie jest dużo ludzi, albo nie chcemy przygotowywać spotkań z pokazami, możemy ogłaszać się w internecie. Przez media społecznościowe, ale i przez utworzenie własnej strony do której będziemy rozdawali link, będziemy mogli zyskać wielu nowych klientów. Po wejściu na taką stronę, będą oni mogli od razu przez internet wysłać swoje zamówienie, a ono natychmiast pojawi się na naszym koncie o czym zostaniemy poinformowani.

Jest wiele różnych możliwości na dotarcie do potencjalnych klientów i na utrzymanie kontaktu z tymi starymi klientami. Dzięki temu, korzystając z takich możliwości, mamy szansę naprawdę zwiększyć swoją sprzedaż, a co się z tym wiąże, zwiększyć także swój zarobek.