fbpx

Niektórym ludziom wydaje się, że praca konsultanta współpracującego z marką Avon i oferującego produkty tej marki, jest trudna i mało przyjemna. Wydaje się im, że trzeba chodzić po ludziach, namawiać ich do kupowania, a jeśli nie osiągnie się ustalonej sprzedaży, to z pewnością ponoszone są jakieś konsekwencje, bo przecież zazwyczaj tak bywa przy sprzedaży bezpośredniej. Jak się jednak okazuje, współpraca z marką Avon może być przyjemna i przede wszystkim nie wiąże się z żadnymi konsekwencjami, a co się z tym wiąże, coraz więcej osób decyduje się na to, aby ją nawiązać. 

Warto mieć zawsze przy sobie katalog

Praca konsultanta Avon, to przede wszystkim rozmowy z różnymi osobami podczas których można zaprezentować najnowszy katalog. Dlatego, zawsze warto go mieć przy sobie, bo nigdy nie wiadomo, z kim będziemy rozmawiać w danym dniu i kogo będziemy mogli zainteresować tą ofertą. Co więcej, w takim katalogu warto pozaznaczać różnymi karteczkami najlepsze promocje, produkty które cieszą się największym zainteresowaniem, jak również nowości. Może się wówczas okazać, że bez trudu będziemy mogli znaleźć kogoś, kto zainteresuje się daną ofertą. Dodatkowo warto pamiętać, że w pierwszej kolejności taki katalog powinniśmy pokazywać rodzinie i przyjaciołom, bo to właśnie wśród nich mamy możliwość zdobyć tych pierwszych i jednocześnie najwierniejszych klientów. Jeśli już katalog został zaprezentowany, to warto go podarować danej osobie, tak aby mogła ona go jeszcze raz na spokojnie przejrzeć w domu i zastanowić się nad tym, które produkty chciałaby kupić.

Zbieramy zamówienia i wysyłamy

Jeżeli już mamy zebrane zamówienie od różnych osób, to nie pozostaje nam nic innego, jak zalogować się na nasze konto w Avon. Tam będziemy mieli informacje o promocjach, informacje o płatnościach, ale także mamy tam zakładkę służącą do składania zamówienia. To właśnie tam możemy wprowadzić kody wszystkich zamówionych produktów, a do tego jeszcze zaznaczyć ilość sztuk, jaką chcemy zamówić. W tym miejscu także zamawiamy katalogi na kolejną kampanię, a jeśli są nam potrzebne, to także możemy zamówić próbki różnych produktów, aby móc je zaproponować klientom. Może się okazać, że po poznaniu zapachu z takiej próbki, dana osoba zdecyduje się na zamówienie pełnego produktu. Co więcej, to właśnie w tej zakładce wyświetlą nam się informacje o możliwych ofertach Demo, które możemy zamówić, jak i o promocyjnych cenach w internecie. Podczas składania takiego zamówienia, będziemy mieli od razu informację, jaki próg procentowy udało nam się osiągnąć, jaką mamy wartość zamówienia, jaki będzie koszt dostarczenia paczki ? przy odpowiedniej wysokości zamówienia jest on darmowy ? oraz jaki jest nasz zarobek.

Czas rozdać zamówienia

Po złożonym zamówieniu nie pozostaje nam nic innego, jak spokojnie czekać, aż ono do nas dotrze. Wówczas trzeba będzie porozdzielać konkretne produkty na poszczególnych klientów, dołożyć do ich zamówienia jakąś ciekawą próbkę, a także włożyć kolejny katalog. Tak przygotowany zestaw trzeba dostarczyć do osoby składającej zamówienie i odebrać od niej za nie zapłatę. Teraz już pozostaje tylko opłacenie faktury za dane zamówienie, zgodnie z ustalonym na niej terminem, na co mamy zwykle 21 dni.

Praca konsultanta Avon jest przyjemna i możemy ją wykonywać w dowolnym momencie. Co więcej, samo zbieranie, składanie i przekazywanie zamówień, również nie będzie nam sprawiało najmniejszych problemów.